




Δήμος Βοΐου: Εγκαινιάστηκε το Ιππικό Κέντρο Σιάτιστας. Μια ιδιαίτερα σημαντική ημέρα για τη Σιάτιστα και το Βόιο αποτέλεσαν τα εγκαίνια του Ιππικού Κέντρου Σιάτιστας, τα οποία πραγματοποιήθηκαν σήμερα παρουσία εκπροσώπων της πολιτείας, της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων, συλλόγων και πλήθους πολιτών. Η τελετή ξεκίνησε με τον αγιασμό των εγκαταστάσεων, τον οποίο τέλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Σισανίου…




